- 528 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
katılaşma fazı
Temizliğe başlarsın ve çevredeki tozları, çöpleri elinle poşete koyduktan sonra elini suyu altına tutarsın. Sabunla yıkamazsın. Oturursun, burnun eline doğru kayar. Parmaklarının boğumlarına doğru dilin uzanır. Eski nazırdır. Maziyi yalamaya başlarsın yavaş yavaş. Lain bir gündüzdür, gece asla lanetlenmemiştir böylece.
Sonra bir kılıç gibi sırtına saplanır ağrısı yaşamanın. asla şeytan evvelden başkasına karışmamıştır.
Parmaklarını yalamaktan usanmayan çocuk gibi hep bir şeyleri yazmak istersin. Asla bazı şeyler söylenmez ve yazılmaz bilirsin. çünkü bazıları, daha fazla üzmeye meyillidir. Bilirsin ki onlar susmalı!
Gün güpegündüz, geceye soyunarak asla normal olduğundan fazlası olmadığını anlatır. inanmak zordur.nazım artık nesrin ayakları altında sıkışan fare gibidir. Sen artık o ya da biz olmak zorundasındır.
Tüm yahudiler siyonist değildir ama yahudiler siyonistlerin oyuncağıdır dersin. Gazaba uğramış yahudi değil müslüman gibi acı çekersin.kendini tanrı gördüğün sanrıların bitmiştir.
Bütün terimler, bilimsel ve hukuksal fahişeler kendilerini savunurlar. Kimisi şapka çıkartır, kimisi kamusal küfürler eder şahsına. Binalar yıkılası putlar gibidir. Geliştiğini zanneder bazıları ve tüm faizler bonus olarak döner buzdolaplarına. Ancak zenginlik de acı çektirir insana. Yat, kat hep yıkılası ve boğulasıdır. Hiçbir zaman sıcak bir mercimek çorbasını azad olunanlarla beraber içtiğin zaman ki zevki vermez sana onlar. Gözler çirkinliklerin sığ gölü, sabah hala nefrettir öylesine.
En zoru da yolda yürürken ağlamaktır. Buna alışır ruh, ısırılası parmakları olduğuna şükreder iri tepeler. Otobüs tam da istediğin vakitte gelir. Onanmak zordur ama. Dert bitmez, yalancı olmaya meyilli prostat benzeri protestolar kaçırırsın ağzından. Diş, artık yastık altı şenliği değildir.
Su bitmiştir. Köpük can vermektedir. Aşk, tencrede kısık ateş de tahta kaşıkla karıştırılan yayla çorbası gibidir. Olgundur.
Yine de ellerini açıp dua etmek zorundasındır. Menfaat; fecaat, sanat; tahribat ve aydınlık;yalnızlıktır. Artık hiçbir yüzü görememektir, dünya.
Ne olursa olsun, bir temizlik sonrası üşüyen ellerini ısırmak isterken, tek geçerli sözün ve nağmenin "el-fatiha" olduğunu anlarsın. Gözlerindeki film şeridine yapışan mikropların da bir film şeridi yaşayacağını veya yaşamış olduğunu fark edersin.