- 1515 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ESESDE GÖNLÜME ESEN SEHER YELİ
Heyecanlı bir haftayı geride bıraktım, son güne geldim sabahın köründe uyandım. Hiç kalkasım yoktu bira anda aklıma geldi oysa gece o düşünceyle dalmamış mıydım uykuya. Fırladım yataktan henüz on iki saat vardı offff geçer mi zaman? Geçmeli hem de çok çabuk geçmeliy di özlem nasıl bir duyguymuş sanırım yıllar önce bir tatmıştım ama zaman unutturmuş….
Güzel bir kahvaltının ardından kaptırdım kendimi işin telaşına bir sigara molası, elim telefonuma gitti acaba uyanmış mıdır diyerek ama biliyorum çoktan uyandı bende i heyecanın fazlası da onda vardı. Hayat ne ilginç oyunlar oynuyor insana tam her şeyden ümidi kestiğinde güvenin yerle bir olmuşken kaybetmişken inancını insanoğluna o çıktı karşıma. O hiçbir kan bağım olmayan farklı illerde doğmuş iki insan olmadık bir anda bir şiir de kesişiyor yolları sonra sonrasına gerek yok biliyorsunuz can ciğer kuzu sarması bir ömür özlenen kardeş abla oluverdik ve işte bu akşam geliyor gelinciğim….
Nihayet beklenen an gelmesi yarım saat çocuklarda aynı heyecanda bırakırlar mı beni yalnız otogara vardığımızda zor bulunan park yerinin paniğinden sonra koşturmaca oysa daha zaman çok ama yok olur da erken geliverirse beni orada göremezse telaş sardı bir anda sonra bekleriz ışıkları görünen her otobüste ufak çaplı bir kalp spazmı ….
Ve nihayet beklenen an geldi canımda ki can inen yolcularda geziyordu gözlerim ama o yoktu içim ürperdi otobüs boşalıyor ve o yok ne oluyor demeye kalmadı bir bana doğru sallanıyordu inmiş bavulunu alıyordu ben panik halinde gözden kaçırmışım inişini ve sonunda mutlu an sarmaş dolaş hiç kopmamacasına ….
Benim gelinciğimin sarılma faslından sonra istediği tek şey rahatça bir cigara tüttürmekti bende eşlik ettim ve ev yoluna koyulduk neşe içinde evde tanışma faslı annem ile sonrası rutin akşam yemeği ve şiir manyaklarının yaptı tek şey edebiyat defterine dalış benim kısa sürdü dalışım aşırı yorgun oluşumdan neyse şimdilik bu kadar önümüzde bize yetmeyeceğini bildiğim birkaç gün daha var burada arkası yarın diyerek noktayı koymadan hoş geldin canım arkadaşım Seher_Yelim ……
YORUMLAR
Selam; gam,selim. Nurcanım nasılsın meleğim yazını okudum çok beğendim ehhhhhhhh birazda kıskandım desemmi? Seher yelimizede Selamlar Sevgiler her ikinizede gelsin benden. Çok sevindim ne mutlu Elbette birgün bizlerde görüşürüz. Sizleri seviyorum. Allaha emanet olun. Kucak dolusu Sevgiler Selamlar ...
Arkadaşıma söyleyin ikinizide Ankaraya bekliyorum. Hızlı trenle birbuçuk saat
lütfen gelin ikinizide öpüyorum
sevgiler