- 2812 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Hayır umut, hayır!
Hayır umut, hayır çağırma artık beni... Gelmeyeceğim peşinden bu kez. Düşmeyeceğim karşı konulmaz tuzağına. Her defasında kayıtsız şartsız teslim olan yüreğim, gelmeyecek bu defa oyununa.
Hayır umut, hayır çağırma artık beni... Yoruldum her defasında deneyip deneyip yanılmaktan. Çok yara aldı yüreğim dikenli karanlık yollarında.
Hayır umut, hayır çağırma artık beni... Duymuyorum sihirli sözlerini senin. Kandıramayacaksın bu defa beni. Gelmeyeceğim bu kez peşinden. Gittiğin yolun sonunda gül bahçeleri yok biliyorum. Bir fırtına daha kaldıramaz bu yürek anlamıyor musun? Bırak peşimi artık. Sadık bir yol arkadaşı da değilsin sen biliyorum. Biliyorum yine bırakacaksın beni yolun en zor en çetin yerinde, en ihtiyacım olduğu zamanda yine terk edeceksin beni biliyorum.
Hayır umut, hayır çağırma artık beni... Aldanmayacağım bu kez yalancı baharlarına. Mevsim güz bundan böyle anladım. İnanmam sahte gülücüklerine senin. Yine yarı yolda bırakacaksın beni biliyorum.
Hayır umut, hayır çağırma artık beni... Silme akan yaşları gözümden , Yine ağlatacaksın sonunda biliyorum. Bırak beni çaresizliğimle baş başa, öğrendim ben sensiz yaşamayı.
Hayır umut hayır çağrıma artık beni... İyi bir dost da değilsin hiçbir zaman bana umut, bırak artık peşimi.
Hayır umut, hayır gelme artık peşimden, yakma artık canımı, bırak küllensin içimde yanan ateş. İzin ver artık kabuk bağlasın yaralarım,, önceleri inandığım kadar iyi bir doktor değilsin sen. Çare olmadın hiçbir zaman kanayan yaralarıma..
Yeter artık umut yeter, çağırma beni... Dayanılmaz büyünü uzak tut benden. Gücüm yok artık peşinden gelmeye. Ümit edip yanılmak ne acı bilir misin sen? Tam dokunacakken kaybetmek ne iyileşmez yaralar açar yürekte. Bu kadar acımaz olma ne olur umut. Gerçek değil gösterdiğin pembe bulutlar, içten değil tebessümlerin, güneşin ısıtamaz artık yüreğimi, katılaşmış kalbimi yumuşatamaz tatlı sözlerin, göz kamaştıran o dayanılmaz o çekici güzelliğin bile faydasız. Gelmem ardından bu kez...
Hayır umut, hayır çağırma artık beni... Çok uzaksın artık yüreğime. Senin yüzünden çektiğim acılara paydos. Yeni yaralar açamayacaksın yüreğime.
Hayır umut hayır, bu kez değil... Bu kez izin vermeyeceğim yüreğimi kanatmana.
28.10.2006
Bilge Dişsiz
YORUMLAR
Hayır umut, hayır çağırma artık beni... Silme akan yaşları gözümden , Yine ağlatacaksın sonunda biliyorum. Bırak beni çaresizliğimle baş başa, öğrendim ben sensiz yaşamayı.
tebrikler
belli ki umut seni çok üzmüş
yine de umudunu kesme derim
yazına bayıldım
edebi yönüne hayran kaldım
tam not
tam destek dedim...