- 2228 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
MERHABA HAYAT
Dünyanın döngüsüne kapılıyor ruhun .Bazen zor geliyor yaşamak.Bazen bir soluk kadar hızlı geçiyor.Bazen de nefes almak bile güç geliryor ...
Bazen yıkılırsın hayal kırıklıkları karşısında ,bazen de bir tebessüm,güzel bir söz hayata dört elle sarar seni... O zaman başlarsın hayallere, bir hevesle beklersin geceyi güzel hayalleri kaldığı yerden devam için .
Sabahlar daha bir aydınlatır odanı.Bir kuş konar yüreğine pır pır kanat çırpar sonbaharının heyecanında.Umudun ayak sesi duyulur her hücrende.
Yaşadığın bu acı yaşam çizginden sıyrılmak hakkıdır yüreğinin.Ve son nefesine kadar belki içinden çıkmadan yaşayacağın bir acı.Fakat yeni umut gideni unutturacaktır …
Ah kapılmışsın işte dönme dolap çarkına aynı zamanı yaşıyorsun mevsim mevsim.Zaman zaman düşlüyorsun belki kapalı kapılar arkasındaki bilinmeyen hayatlarda özlediklerin var mı diye.Evlerdeki odalar gibi göz göz hayatlar ,parça parça kırık dökük kalpler üzerine kurulan yamalı sevgilere ortak mısın acaba .. Yaşananlar film şeridinden geçer mi sanırsın , sır içindeki acılar dökülür mü gözlerine.. Yalnız olmak dayanılmazdır anlıyorsun o zaman,hiç düşünmediğin kadar çok düşünüyorsun o tebessümü ve bir tek seslenişi.İşte o an kalbin yavru ceylan ürkekliği ile çarpıyor.Giden sevdiklerinin yerini alacak birileri olabilir düşüncesi sarıyor benliğini..
Bırak kalsın yerinde saklı yıllar ..
Merhaba hayat!
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Değerli şair arkadaşımız Ahmet BOZTAŞ
Beyefendi’ye yazımı şiir olarak düzenlediği için kendisine çok teşekkür ediyorum.Kalemi hiç susmasın..kendisine saygılarımı sunuyorum..
MERHABA HAYAT
dünyanın döngüsüne kapılıyor ruhun
bazen zor geliyor yaşamak.
bazen
bir soluk kadar hızlı geçiyor
bazen de
nefes almak bile güç geliyor ...
bazen
yıkılırsın hayal kırıklıkları karşısında
bazen de
bir tebessüm, güzel bir söz
hayata dört elle sarar seni
o zaman başlarsın hayallere
güzel hayalleri kaldığı yerden
bir hevesle beklersin geceyi
devamı için .
sabahlar daha bir aydınlatır odanı
bir kuş konar yüreğine
pır pır kanat çırpar sonbaharının heyecanında
umudun ayak sesi duyulur hücrelerinde
sonuçta
yaşadığın bu acılardan
yaşam çizginden sıyrılmak hakkıdır yüreğinin
ve
son nefesine kadar
belki içinden
hiç çıkmadan yaşayacağın bir acı
fakat
yeni umut gideni unutturacaktır
ah ki hem de nasıl
kapılmışsın işte dönme dolap çarkına
aynı zamanı yaşıyorsun mevsim mevsim
zaman zaman düşlüyorsun belki
kapalı kapılar arkasındaki
bilinmeyen hayatlarda özlediklerin var mı diye
evlerdeki odalar gibi göz göz hayatlar
parça parça
kırık dökük kalpler üzerine kurulan
yamalı sevgilere ortak mısın acaba
yaşananlar
film şeridinden geçer mi sanırsın
sır içindeki acılar dökülür mü gözlerine
yalnız olmak dayanılmazdır anlıyorsun o zaman
hiç düşünmediğin kadar
çok düşünüyorsun o tebessümü
ve bir tek seslenişi
işte o an
kalbin yavru ceylan ürkekliği ile çarpıyor
giden sevdiklerinin
yerini alacak birileri olabilir düşüncesi sarıyor benliğini..
bırak yerinde kalsın saklı yıllar
her şeye rağmen ne güzel
merhaba hayat, merhaba sana…
YORUMLAR
Merhaba,
"Merhaba Hayat"
Hayata küsenlerin; bile ucundan kenarından yine hayata
sarılacağını daha başlığıyla sanki söylüyor.
Teşekkür ederim saygılar.
nazlıgül
Sevgili hemşehrim! Biraz önce dışarı çıktım. Yakından tanıdığım esnafın mekânının önünde kalabalık vardı ve sebebi ise 13 yaşındaki kız çocuğu kayıptı. Belki anonslardan da duymuşsunuzdur. Hâlbuki o çocuk cin gibi birisi ve çok sevimli. İnsan aklına kötü şeyleri getirmek istemiyor ama durum da ortada.Yemek sonrası biraz yürüyüş yapmaktı niyetim ve gayet neşeyle ayrılmıştım evden, bir de şimdiki halime bak. Kendini O babanın yerine koymamak ne mümkün!…
Caddesinde yürüsen simasını bilmediğin insan selleri, kulağı tırmalayan o gürültüler, algılayamadığımız frekansların duygulara etkileri, betonları gizleyemeyen suni yeşillikler! İnsan doğasını, doğallığını arıyor, güvenilir ve samimi bir çevrede olmak istiyor, içtenlikle severken gönülden sevilmek istiyor arkadaş. Birini dert etmesen, başka biri yakalar kederin. Sonuçta mikrop adres sormuyor ki!...
Yine de her şeye rağmen umutla bakmalıyız yarınlara. Her gün ayrı bir seyyah ömür denen limanımıza, ne yükler bırakır, ne yükler alır elbette…
Bu duygu ve düşüncelerle yazınızı gönülden kutluyor, ben de Merhaba Hayat diyorum…
Bu arada şunu da belirtmeliyim ki; şiir gibi bir anlatımdı. Alt alta sıralanırsa şayet ifadeler, mükemmel bir şiir olmuş doğrusu…
Gönül dolusu selam ve sevgilerimle…
nazlıgül
Yorumun harika keşke birden fazla etkin yorum seçme şansımız olsaydı.
Yazımı beğenmen hoşuma gitti evet sanırım şiir gibi anlatım .Şiire uyarlanabilir sen bu konuda yardımcı olusan yazımın altına onuda ekleyebilirim.
hayırlı akşamlar yarınlar umut dolu olsun .İnşallah o üç kızımız bulunur.
Merhaba Hayat,
Hayata tutunanların seslenişi olsa gerek.
Sizin hayata tutunmanız lazım. Hayata tutunurken gerçekleri de, göz ardı etmemeniz lazım.
Hercai' lik insanı yorar. Hayatın güzel güzüne ve kişinin yaşantısına gölge düşürür.
Bu güzel esere de yelken açtığınız yeni hayata merhabalarınız daim olsun.
Güzel eserinizi ve sizi kutluyorum.
Bir kuş konar yüreğine pır pır kanat çırpar sonbaharının heyecanında.
Umudun ayak sesi duyulur her hücrende.
Yaşadığın bu acı yaşam çizginden sıyrılmak hakkıdır yüreğinin.
Ve son nefesine kadar belki içinden çıkmadan yaşayacağın bir acı.
Fakat yeni umut gideni unutturacaktır …
ROMAN GİBİ BİR ANLATIM, HARİKA DİZELER...
TEK KELİME İLE MÜKEMMEL...VE TEBRİKLER.
Yaşadığın bu acı yaşam çizginden sıyrılmak hakkıdır yüreğinin.Ve son nefesine kadar belki içinden çıkmadan yaşayacağın bir acı.Fakat yeni umut gideni unutturacaktır …
Fevkaladenin fevkinde bir eser...
Canı gönülden kutladım...
Haklısın,
Sel gider kum kalır...Yeni umut gideni unutturmasa geldiğinin ne anlamı var şaire...
saygılarımla
F.Kartanesi
Ferhat Kartanesi
Etkin yorum seçiminiz onur verdi..Çok çok teşekkür ederim şaire..
Yüreğinize sağlık,ömrünüze bereket...
F.Kartanesi