NELER OLUYOR BU GENÇLERE
’EY TÜRK GEÇLİĞİ’ diye başlıyor sözlerine Atatürk.Gençliğe hitabesinde ’Ey Türk geleceğinin gençliği! İşte,bu ortam ve koşullar içinde bile,görevin Türk bağımsızlık ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Bunun için sana gereken güç,damarlarındaki soylu kanda vardır! Böyle sesleniyor son satırlarında M.Kemal Atatürk.O dönemde ülkenin durumu vahim,düşman esiri altında.Düşman yurttan atılmalı.Bütün millet birlik oluyor toplanıyor.Genci yaşlısı,kadını,çoluk çocuk demeden bağımsızlık için vatan için bayrak için düşmanı yurttan atıp bu ülkeyi geleceğin gençlerine bırakıyorlar. Atatürk bu ülkeyi gençlere bıraktı.Peki bu gençler neler yapıyor?
Dışarıya çıkıp bakın etrafa gençlerin elinde sigara,içki ceplerinde uyuşturucu esrar, ağızlarından düşmeyen belden aşağıya sözler,üstlerinde saçma saçma kıyafetler.Birbirlerine hava atmak için başkalarını ezmek için uğraşan tipler.Beş dakikalık zevk için birbirleriyle yatışan gençler.Saygısız sorumsuz gençler.Polise taş,molotof atan geçler.Üniversitelerde başkaların kurduğu yanlan dünyaya üye olan ve hainlik yapanlar.Üniversiteler,dışardakiler kendilerini cahil sansınlar diye yapılmış binalardır.Bu binalara gelen gençlerin yarısından fazlası okumak için gelmiyor.Kimileri ortam,kimileri oluşturulmuş guruplara katılmak,kimileri kız erkek,kimileri öğrencilere sağlanan imkanlardan yararlanmak ... Ne konuştuklarını kimleri savunduklarını bilmeyen,bazı insanların peşine takılıp yanlışlar yapan gençler.Bir sohbet açmak için sigara,nargile,esrar ,eroin,cinsellik,sapıklık,belden aşağıya sözler gibi konulara baş vuran gençler.Amaçlarının yemek içmek yatmak olarak düşünen gençler.Neler oluyor bu gençlere,neler duyacağız daha.Gençlerin beynini sulandırılıyor ve buna karşı çıkmalıyız.Ama inanıyorum Allah göstermesin savaş çıkarsa eğer hiç düşünmeden canlarını ortaya koyar bu gençler.Türk milletinin damarlarında gezen kan normal bir kan değil.Ecdatlarımızın,gazilerimizin şehitlerimizin,bu topraklar üzerinde kurulan devletlerin,yüzyıllara dayanan ecdatlarımızın kanları. Çünkü biz Türküz.Bütün dünyanın bizden korktuğu. Öyle bir dönemdeyiz ki mantıklı ve akıllı davranmalıyız.Neyin yanlış veya doğru olduğunu bilmeliyiz.Herkes oyun oynuyor birilerini kandırıyor.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.