- 934 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İLGİLİ YERLERE MEKTUP
İLGİLİ YERLERE MEKTUP
Evet, bugüne kadar çok güzel yaptınız, yapmaktasınız. İmza günleri ve güncel sanat haberleri eminim haklarını koruduğunuz binlerce haksızlığa uğramış sanatçıda vardır.
Dünya zorluklarla dolu bir sürece girmiştir. Sanatın sanatçının hayattaki zorlukları yüzyıllardır bitmemiştir hala sürmektedir. Her ne olursa olsun sanatçı dün ve bugün insan için çaba harcamış gelecek için gerektiğinde birçok insanın katlanamayacağı zorluklara acılara göğüs germiştir. Sanatçının hak ettiği hep zorluklar olmamalıdır. Güzeli yaratıyorsa bu güzeli bugünün yarının insanlarına ulaştırmaya çabalıyorsa.
Elbette doğru düzgün çalışan binlerce yayınevi vardır, sanatın ve sanatçının yanında olan. Bu sanatçının emeğini yiyen yemeğe çalışan sözde yayınevlerinin olmadığı anlamına gelmez belki de bir günde binlerce kitabın yayınlanmasını bilgisizlikçe ve acemilikle yayınlanmasını onaylamıyor olabilirsiniz. Yinede ortada bir emek var. Bir umut. Daha fazlası bu yayınlanan eserlerden yarına kalma olasılığı olan bir yüzde var.
Lütfen sanatçının yanında olunuz. Onları yönlendiriniz. Bu dünyada iyiler fazla onları bir avuç sanat emek hırsızlarının elinde bırakmayınız. Bu isteğim sanata gönül veren onun evrenselliğine inanan tüm insanlardan.
Jale KESKİNKILIÇ 22.12.2012