- 2457 Okunma
- 8 Yorum
- 1 Beğeni
Adam gibi-2
Ve…
Karanlıklar ardındaki güneşi düşünmek yarınlardaki sabahlarda.Umutsuzluğu lügâtından alıp atmak sonsuz derinliklere…
Yanarak huzura ermeli ayrılıklarda, bedenin gözlerine mim çekip, ruhun vuslatında düğünler eylemeli sabaha kavuşan gecelerde…
Ve…
Bahşedilen tükenmez ırmak misali akmalı yüreklere cömertçe, verdikçe çoğalan nimet misali bereketlenerek ve asla pişman olmadan attığı adımlardan, aydınlığa kanat çırpışlarından…
Aşkın en yücesine lâyık oluğunu aklından çıkarmadan, en yüce şekilde sevdiğine sunmak o gönül pınarındaki hazineyi.
Sevgiye koşarken tek tek yakaladığı umut kırıntılarını sevdiğinin heybesine atarken, serseri ayaklara aldırmadan, adamlığına toz kondurmadan, kökü toprakta, başı gökte çınar gibi dim dik yıllara ve yollara meydan okuyabilmek...
Sevdiğini; kuş tüyü hafifliğinde uçan nazende sevgili gibi görmek ve bu sevgiye lâyık olabildiğini, sevdiği uğruna yedi düvelle başa çıkabilecek cesaret ve güçte hissedebilmek…
Ve…
Yaşarken tüm maharet
Yerine göre Veli, yerine göre deli olmak, mert rüzgârlarla esmek, kaypak zeminlerde bile adam gibi yürümek…
YORUMLAR
Kıymetli Üstat Ahmet Moran; Yaradılış gayesine uygun yaşamak,miskal'de zerre kadar doğrudan ayrılmamak,gelin misali süslenmiş dünyaya çok önem vermemek,yalansız,hilesiz,bir yaşam sürmek, neden yaratıldığını, neden gideceğini bilmek.kırkı kırka bölüp pay ettiniz. Yüreğinize sağlık,daim olunuz.Selam ve saygılar sunuyorum..
ziyaret etti.... sayfasına girdim....üyelik tarihi eski...geç kalmışlıkta suç benim...bağışla gardaş.... yaşlılığımıza ver...ben affettirmesinide bilirim....tabir caizse bu yaşımıza kadar adam gibi adam olmaya gayret ettim.... bu güzel yazındaki gibi.... saygılar sevgiler
En zoru da kaypak zeminlerde yalpalamadan dümdüz yürüyebilmektir herhalde Hocam...
Yürekli olabilmek, adam gibi adam olabilmek ne güzel ve ne de zor bir şey/ meziyet... Başarabilenlere ne mutlu ve ne mutlu böyle insanlarla tanışabilenlere...
Saygılarımla...