- 6016 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
sevgiliye son mektup
bu yazdıklarımı ölüm döşeğindeki birinin son sözleriymiş gibi okumanı istiyorum, öyle hisset öyle yaşa ki ömür boyu hafızandan silinmesin.
belki defalarca duyduğun sözleri söyleyeceğim sana artık yeter dediğin binlerce defa tekrarladığım sözler.ama bu gece anlamlı çünkü ben bu geceden sonra yokum son sözlerim olacak bunlar. bana yaşattığın tüm kötü şeyler arasında ben hep yaşattığın güzellikleri hatırladım.bana baharım deyişini özledim hep senden başka kim bana baharım dese onu susturdum.seni ilk gördüğüm günü düşündüm hep öyle içten bir dilekle istemiştim ki seni Rabbimden seni verdi bana.gideceğini bilerek sevdim ben seni bunun ne demek olduğunu anlayamazsın çünkü sen bana hiç gelmedin.şimdi hayatımda olmayışını kabullenemiyorum içimin nasıl acıdığını tarif edemem. çünkü inan nasıl bir acıysa yıllandıkça daha vazgeçilmez oluyor. yıllar geçecek başka hayatlarımız olacak bir daha birbirimizi asla görmeyeceğiz ama hangi hayatta olursa olsun sen benim hayatımın tek anlamı olacaksın. senin bir kızın olacak mesela belki adını eylül koyacaksın aklına bizim dileğimiz olduğu hiç gelmeyecek. ben kızımın adını eylül koymayacağım ama çünkü benim bütün dileklerim senin içindi.ben oğlumun adını Muhammed koyacağım sebebini kimse bilmeyecek.sen hep yağmurdan nefret edeceksin mesela yağmur kaçağım olacaksın benim. her yağmur yağdığında saçları ıslanmasın diye kaçacaksın bir yerlere ama ben her yağmur yağdığında senin için de ıslanıcam. senin en sevdiğin şarkıları ben hiç dinleyemeyeceğim sen benimkileri bilmeyeceksin. ben bütün şarkılarda hep seni düşüneceğim sen bilmeyeceksin.ben yıllarca senin şehrinden geçeceğim seni hiç görmeyeceğim belki çoğu kez aynı yoldan geçeceğiz ama hiç yollarımız hiç kesişmeyecek.
20 yaşındaydık tanıştığımızda şimdi 25 olduk kocaman insanlarız artık yollarımızı çizemiz gerekiyor. sen baba olacaksın ben senin çocuğunun annesi olmayacağım. sen evleneceksin ben senin gelinin olmayacağım. her sabah yanında uyanan ben olmayacağım kapını açan yemeğini yapan hoş geldin bebeğim diyen seni işe yolcu eden akşam eve geldiğinde sana sarılan ben olmayacağım. kızım baban geldi diyen yine ben olmayacağım.bütün bunlar sen bir başkasıyla yaşayacaksın sevdiğin aşık olduğun kadınla olacaksın bir ömür boyu. ama ben lanetlenmiş gibi hep seni seveceğim.ben başkasını seviyorum diyerek beni seven herkesi hayatımdan uzaklaştıracağım bir türlü yolumu çizemicem çünkü benim senden başka bir yolum yok.
ve bir şey daha ben seni sevdiğimi hiç gösteremedim sana yıllar yılı tek pişmanlığım bu olcak sanırım.
sabırla okuduğun ve bana küfretmediğin için teşekkürler. merak etme bu gece bana gelmediler zaten ben her gün her gece seni düşünüyorum. bu gece sana bunları yazmamın sebebi nişanlandığını gördüm. hep derdim kendi kendime eminin beni bitireceği son şey evlenmesi olacak işte o zaman ölürüm ben derdim. ama bu kadar erken olabileceğini hiç düşünmemiştim hep derdin ya ben evlenmem diye
öyle avutuyordum kendimi.evlenecek kadar kendini sevdiren kıza helal olsun.sana mutluluklar dileyemem o kadar yapmacık olamam ama mutlu olacağını biliyorum. bu sanırım bizim hikayemizin son satırları çünkü artık sana yazamam sen başkasınınsın artık haramsın bana.biz şarkılarla tanıdık birbirimizi sana dinlemeni istediğim bir şarkı hediye ediyorum dinle olur mu ne diyelim son söz de BİZİM KAVUŞMAMIZ MAHŞERE KALDI OLSUN.