Karıcığıma Sitemlerim Var
Ah karıcığım,
Bir kerecik sormazsın,
Neyin var diye;
Dilimin döndüğünce kendim anlatırım:- Bazen ümüğümü sıkıyor birileri,
Bazen de kalbimin,
bir anda çalışmayı bırakıvereceği takılıyor aklıma
durduk yerde kederlenmeye başlıyorum.
Kat’iyyen anlamazsın.
Daha nasıl anlatılır vaziyetim, bilmem ki!
Belki, bilmek de istemiyorsun halimi.
Belki haklısın,
Bilirsen neler çektiğimi,
O kadar çok yoğunlaştırmak zorunda kalacaksın ilgini…- Bıktım artık yaşamaktan,
bir an önce gebersem de kurtulsam!
dediğimde; beni hemen azarlıyorsun:- Ne varmış bıkıp geberecek, gebermeyesice?
Ekmek isteyen yok, aş isteyen yok, yaşa işte!
Bu düşüncem doğruysa,
Kasten ilgisiz gibi davranıyorsun,
Yüz vermediğini düşünmem için
Bir de hakaret ediyorsun…
Ya da, derdimi ben anlatamıyorum.
Aynı şeyleri anlatıp durmaktan yoruldum.
Beni konuşturmasan da,
Halimi görünce,
anlasan halimi,
Sen anlatsan bana gördüklerini...
Hatta- Sen bu halinle geberirsin yakında,
desen bile razıyım…
Tamam karıcığım, bugün kavga etmeyeceğim seninle…
Sinirlendirmeyeceğim.
Bana katlanma kapasiten kısıtlı,
O sinirle çekip gidersen
Yitiririm ben de yaşama kapasitemi…
- İnanılacak gibi değil -
Diyorum ki bazen al başını sen git!
Bir kahkaha, ardından soruyorlar,- Nereye gideceksin?- Sinemaya, deyip geçiyorum.
En iyisi
Ben mızmızlığı bırakayım
Sen ilgisizliği...
Hep sonbahar olacak değiliz ya,
Haydi el ele tutuşup,
İlkbahar olalım bir de…
Sinemaya gidelim el ele;
Sezai oğlumuzun oynadığı
“İncir Reçeli” gelmiş sinemalara,
Gidip seyredelim…
YORUMLAR
Vallahi çekip gitmeyi istemeler insanlara mahsuz sanırım, yok yok bütün canlıya özgü olmalı. Mesela kediler ölümlerine yakın çekip giderlermiş evden, onun gibi bu zamanlarda,bulunduğu çevreden, evinden, dostlarından uzaklara tek başına bir yerlere gitme hevesi var içimde.....:))
oysa evde dır dır eden de yok ki bu aralar.
Selamlar Kemal bey, Nurten hanım sizi çok iyi anlıyordur aslında . :)))
Kemnur
Sayın Hocam,
Ben de ,bazen bu yaşamak denen mecburiyetten bıkıp, defolup gitsem diyorum da ,benimki de eşiniz gibi tepkiler gösteriyor.
Bu kadın milleti , benim olsun , yarım olsun , sadece nefes alsın razıyım diyorlar. Yahu, o adamın da,, yaşamak için ne zorluklar çektiğini düşünseler ya . Ağlaya ağlaya o delikten çık, sonra ağlaya ağlaya kara ,koca deliğe gir.
Hayatında da ,mutluluklarının toplamı sadece iki buçuk saat olsun. Onu öğren ,bunu oku ,sonra her şey seninle birlikte toprak olsun.
Yine de şu kadınlar olmasa işimiz çok zor be Hocam.
Saygılarımla.
Kemnur
Güldürdünüz beni gece gece:))))))))))))))))))durun bakalım ne aceleniz var,,bu dünyaya lazımsınız daha...
Sağlıcakla kalın...saygımla
Kemnur
- Ne varmış bıkıp geberecek, gebermeyesice?
Ekmek isteyen yok, aş isteyen yok, yaşa işte!
Karınız haklı öbürtaraf kaçmıyorya orada duruyor gidersin birgün
karınız okumuştur inşallah tebrikler
saygılar
Kemnur
Kemnur
umarım eşiniz bu sayfayı görmemiştir:)
uzun zaman oldu..
sizi okumak keyif verici..
saygılar üstad...
Kemnur
Çok hoştu biraz sitemli olsa da sevgi doluydu..
Biraz mızmızlık bırakılsa, belki ilgi farklı olur. Belki karınıza bu duruma iten geçmişte yaşadığı sıkıntılar vardır..İyi anlaşmanın sırrı tarafların birinin alttan almasıyla oluyor, bu siz olabilirsiniz kemnur bey..
Sevgiyle kalın, mutlulu kalın ..
Kemnur
Ne desem ki Kemal bey? Hani resme bakiyorum da.... :-)))) Yazinin esprisi, daha resimde basliyor....
Allah, muhabbetinizi arttirsin.... Selamlar...
Kemnur
Kemnur
AYSE 09
eşinizin bişeylerden rahatsız olduğunun kanaatine vardım.allah mutluulklar versin.fakat biraz onu anlamaya çalışmalısınız belki ozamn oda sizi anlar.
umutsuz kelebek tarafından 9/23/2012 4:38:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
Kemal bey eşiniz de belki bazı korkuları hissettiği için hırçın davranıyorsa bir de o yönden düşünün.
Duygusal davransa belki sizin iyice kendinizi bırakacağınızdan endişeleniyordur.
Onun iç aleminde neler hissedip yaşadığını bilemeyiz, size sağlık ve eşinizle beraber huzurlu günler diliyorum, saygılarımla.
Kemnur
handan akbaş
Kemal bey bizler olgun yaşlarda insanlar, eşlerimizin kıymetini hep biliriz zaten, selam ve saygılar.