- 657 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Fatmagül ya patlarsa?
“Gel vatandaş geeeelll. Hakiki Fatmagül donları burda, hakiki Fatmagül bileklikleri burda geeeeell..”
“Bihter çizmesi var mı kardeş?”
“Yok be ablacım, modası geçti onların.Vereyim mi Fatmagül’ün donlarından?”
“Aaa, sapık mıdır nedir? Ne yapçam ben Fatmagül donunu? Bihter çizmesi istiyorum ben.”
“Ayıp oluyor ama abla, sapık falan. Lafını bil de konuş. Dolaş bakalım kocca pazarı, bulabilirsen Bihter çizmesini adımı değiştirecem ben. İnsanlık namına uyarıyoruz seni. Hazır varken almazsan şu donlardan, sonra çok yalvarırsın bana gelip.”
“Geeeel, gelll..Hakiki Fatmagül bileklikleri, hırkaları, eteklikleri gellll.”
“Ağbi, şşşt ağbi bi baksana.”
“N’oldu kardeş?”
“Birşey soracaktım var mı sizde? Bütün pazarı dolaştım bulamadım.Sizde olabilir dediler.”
“Ne baktın canım? Yaklaş bakalım, bir de yüksek sesle konuş biraz.”
“Sizde şişme Fatmagül var mı?”
“Vaaay kardeşime bak, delikanlı kardeşime bak.”
“Dur be ağbi, rezil edeceksin beni.”
“Var kardeş, olmaz mı? var da biraz tuzluya patlar sana. Var mı o kadar paran?”
“Ne kadar?”
“..., hadi senin güzel hatırına ...’e olur.”
“Tamam, ver sen.”
“Geeeel, gelll. Fatmagül’ün şişmesi de var burada gelll.”
“Ağbi birşey daha sorucam.”
“Sor canım kardeşim.”
“Çin malı değil di mi bu?”
“Ayıp ettin kardeş. Halis muhlis Türk malı. Türk girişimcisinin dehası, patenti bile alındı.”
“Patlamaz di mi ?”
“Yuh be kardeşim. Fatmagül’ün suçu ne? Biraz dikkatli kullanıcan bu mereti. Sonunda kul yapımı, zorlarsan patlar di mi? Ama patlarsa bize getir, biz yamarız.”
“Tamam ağbi, al paranı”
“Dikkatli ol, hor kullanma sakın. Yazık olmasın Fatmagül’e. Yanında vereyim mi Fatmagül’ün tecavüz sidisini de?”
“Gerek yok ağbi, ben indirdim internetten. Hadi hayırlı işler.”
“Tamam kardeşim, bereket versin.”
“ Gelll vatandaş gel...Fatmagül donları burdaaaa, Fatmagül bileklikleri burdaaa, şişme Fatmagül burdaaaa. Patlamaz, şikayet etmez, bağırmaz, çağırmaz, sonradan evlenmek zorunda bırakmaz. ’’
“Türk dehası bunlar, Türk işi bunlar geeeellllllll...”