- 7654 Okunma
- 22 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Barut kokuları sinmiş gecekondu sokaklarına.
Merhametini esirge üstümden, göm beni aşkımla bir,günahsız bedenlerin serildiği topraklara..
Seherlere hazırlanmadan rüzgarlar , kan kokumu sil ellerinden…
Artık izim kalmasın sana veremediğim baharlarımda…
yine güzel bir yazın olmuş eline sağlık başarılar dilerim nede olsa yazan eğitimci :)
Alevlerini çek artık üstümden, zebanilerim artarken cehennemlerinde öfke katsayılarımı çarpma ne olur, binlerce bilinmeyenli denklemlerinde….Merhametini esirge üstümden, göm beni aşkımla bir,günahsız bedenlerin serildiği topraklara..
Seherlere hazırlanmadan rüzgarlar , kan kokumu sil ellerinden…Firarının ortağı olamam belki ama takınırım sevda kelepçelerini usuldan
DEĞERLİ SELCAN HANIM CANIMI SELE ÇEVİRDİNİZ BU DUYGU SELİ KARŞISINDA HANGİ CAN DAYANIR BİLEMİYORUM,YANİ İSMİNİZLE O KADAR UYUMLUSUNUZ Kİ BUNA İSMİYLE MÜSEMMA DERLER YÜREĞİNİZDEKİ BU DUYGU HİÇ EKSİLMESİN ÇAĞLASIN ÇAĞLASIN VE SEL OLSUN CANIDA SÜRÜKLESİN BERABER.SAYGI VE SELAMLARIMLA
"Kaç git bu diyarlardan…
Sakın ha iz bırakma ardından…
Firarının ortağı olamam belki ama takınırım sevda kelepçelerini usuldan.."
Sevda adına herkesin kendisinden bir şeyler bulabileceği hoş bir yazı okudum.Yazmakiçin bize güç veren yaşanmış olaylardır.Bazen biz yaşarız onları bazen yaşayanları gözlemleriz.Zaten sanatçı başkalarının duygularına da değer veren insandır. Sizin yazınız sizi anlatan bir yazı diye düşünüyorum.Selamlar.
...
Sözlerinle vurduğun kalbimi çıkar göğüs kafesimden de bir hatıram kalsın yadına…
Mehtabın yükselmediği sır gibi sessiz karanlıklarda katilim ol, al bu yüreği bu bedenden de, ruhum huzura kavuşsun…
Yüreğinizin güzelliğini satırlara nakış gibi işlemişsiniz. İyi ki varsınız. Rabbim sizden razı olsun.
Yüreğinize ve kaleminize sağlık efendim. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Rabbime emanet olunuz.
Arkadaşımız güzel bir şiir türünde yazı yazmış. Onu önce tebrik ediyorum ki....Gerçekten güzel, modern bir tarz icra etmiş...Çokça beyendiğimi belirtmek isterim. Tabi iki, zaten mailden geliyor yeni yazılan şiir ve yazılar , bu bildiri bizim gezmemizi kolaylaştırıyor. Aynı günlük gazete haberi gibi çok ta iyi oluyor bence. Arkadaşı tekrardan kutlamak istiyorum. Selcan Aktaş güzel bir şiire kaçan bir yazı ama bayağı güzel olmuş. Bu yağ çekme değil. Zaten asla beyenmediğim yazı veya şiir için asla yağ yapılmaması gerektiğini benvurgulamak istiyorum.... Özü sunulmuş şıra misali, acılı bir duygu seline düştüm sanki ve büyük bir haz aldım inanınokurken.. .Çok güzeldi. Kutlarım.....Kalemin susmasın derim ve sade bu siteden değil , misafir sitelerden de özgün yorumlar gelse çok daha güzel olacak sanırım. Başarılar diliyorum tüm şair ve yazarlara..............
sevgiliye mektup....
güzel bir kouya dair güzel bir deneme
"Sözlerinle vurduğun kalbimi çıkar göğüs kafesimden de bir hatıram kalsın yadına…
Mehtabın yükselmediği sır gibi sessiz karanlıklarda katilim ol ,al bu yüreği bu bedenden de, ruhum huzura kavuşsun…"
bu kısmı yeniden geçirip devrikliğini toparlayabilirsen yada kaldırıp atmak istersen geriye yada son haliyke daha dik daha sağlam bir kalıt bırakırsın.
kutlarım
eyvallah
Sevgili Selcan;
Çok güçlü duygulara sahipsin,yüreğin çok sağlam,bu kadar çok seven bir insan elbette yakarışlar da da bulunacak,fakat yitirmemek için isyan ağır basıyor,yüreğin tuttuğunu koparıyor,nefreti uyandırabilen aşklar en büyük aşklardır.
Her şey gönlünce olsun.Kutlarım bu dizeleri yazan arkadaşımızı!