Garip Duyumsamalar..
Aşk ne karşılıklı ne de mutluluk verici.O karşılıksız ve kahredici.Kandırmaca ve can acıtan, öldürmek öldürülmek pahasına. Aşk Bir kişiye duyulan ve asla unutulmayan.Aşk intikam hissini doğuran nefret uyandıran. Aşk asla sende kalmayan bir kahpe,canı istedikçe uğrayan.
Sevgi bağlılık güzel değil bunlar. Kopma pahasına kurulan bağlara sövüyorum şimdi. Vicdanı olmayan ellerde kirletilmiş birer oyuncak. Oynanırken umursanmayan. Bencilce, haince, kalleşçe ve karaktersizliğin doruklarındayken ellerine geçince bir zalimin, dünyanın en kuvvetli silahı haline getirilip doğrultulunca bir masuma. İşte o zaman hak ediyor bu kadar nefret edilmeyi
Dünyanın harikalarıyla ilgilenmiyor ki insan umudu kalmayınca. Hayatla arasına kurduğu bağ kopunca görmüyor gökyüzünün maviliğini .Kırlangıçları ve yaban ördeklerini farketmiyor pencerelerine konsa bile. Martılarla bezeli bir deniz gelmiyor gözünün önüne balıkların içinde kımıl kımıl oynaştıkları.
Sevmekten vazgeçiyor sevilmeye değer ne varsa ve bir acıma hissi sarıyor benliğini. Acıdığı her ne varsa kendisinden yansımalar, yanılsamalar...
Saatin tik takları sararken odasını yankılanıyor beyninin içinde duymak istemediği tüm sesler yankılanıyor susmuyor susturamıyor. Ara sıra güzel şeylerde geliyor aklına ama o zaman daha çok sövüyor. Çünkü diyor ki ;’Madem gidecektin şerefsiz bu güzel anıları neden yaşattın. Madem bu kadar kötüydü her şey bunca zaman neden yanımda durdun,madem seviyordun bağlıydın da o zaman neden defolup gittin.’Herşeyin mantıklı bir açıklaması yok işte.
Herşeyin mantıklı bir açıklamasını bulamadığınız zaman anlıyorsunuz zaten karşınızdakinin karaktersizliği, bencilliğini ,alçaklığı, adiliğini...
Emine Nur Yetgin
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.