- 1088 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GERÇEKLİĞİN ÖLÜM AŞAMASI
İnsanlık gün geçtikçe sahteliğe sürükleniyor bilinçsizce. Eski samimiyetler tarihi eser konumunda, nesli her geçen gün tükeniyor. Güven intihar için uçurum kenarında beklemekte kime sırtını dayasan yıkılır hale geliniyorken. Dostluklar elma misali içinde kurdu büyütüp içten çürüyenler elenmeli ki hayatın acıları en aza indirgenmeli ….
Teknolojinin çok gerilerde olduğu dönemlerde hayat daha mı güzeldi? Elektriğin olmadığı dönemlerde sohbetler şimdiki internet ortamı sohbetine benzer miydi acaba? Yok hiç sanmıyorum devir çıkar devri olmuş artık selam verirken dahi bunun bana ne gibi faydası olur düşünceleri dolaşırken beyinlerde samimiyet çoktan yok olmaya yüz tutmuş….
Yeni nesil vurdum duymaz saygıdan çok uzaklarda bir yerlerde kendi tabirleri ile takılıyorlar konuşmaları dahi artık net ortamının yazılımı gibi dilimiz katledilmekte kısaltmalar hayatı kolaylaştırma yerine yozlaştırmakta farkına varılmadan adına modernlik denilerek….
Saygıdan ise bahsetmek zor etrafımıza baktığımızda henüz hayatı tanımadan bıkkın bir halde savrulan bir gençlik geleceğe dair kaygılarını paylaşmaya cesaretten mahrumlar hayal kurmak artık bir lüks olmuş oysa hayaller değil mi insana yaşam umudu veren?
Sahte sevgi gösterileri ile kaçınılmaz sona yaklaşırken insanlık duygu sömürüleri ile kendilerini acındırarak adım adım ilerliyorlar hiçliğe bir gün son yolculuğa çıkmadan şöyle bir arkalarına baktıklarında tek görebilecekleri boşa harcanan kocaman bir hayat olacak….
Yeşeren dallar tek tek kırılıyorken izleyici kalmak yakıyor insanın içini, oysa zor değil sevgi tohumlarını sulamak sahtelikten kurtulmak yalan sevgi sözcüklerini lügatten çıkarmak ve unutmamak gerek gerçek seven ve dost kolay bulunmaz onun için gördüğümüz değere laik olmaya çalışalım karşılığını veremiyorsak çekip gitmek en doğrusudur. Hiç kimsenin Allah’ın verdiği canı acıtmaya hakkı yoktur onun için hayatımızı sadece kendimizi değil başkalarını da düşünerek şekillendirelim ….
YORUMLAR
güzel ve anlamlı bir yazı yürekten katılıyorum.Ama maalesef yapacak fazla bir şeyimiz yok.Zaman öyle hızlı ve anlaşılmaz yol alıyorki yetişemiyoruz.
Özellikle kapitalizmin egemen olduğu yaşam tarzında gelecekten fazla bir şey beklemek zor diyorum.
Ayrıca ağır dini baskıların etkileri toplumu hayli germekte.
o eski zamanlarda insan sevgisine saygıya ve adalete dayalı yaşam biçimi anılarda kalmış gibi.Bedeli çok ağır olacak Millete.
tebrikler hanımefendi.