(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk destanı tadında harika dizelerle hoş geldiniz yeniden..:) kutladım hayata kattığınız eşsiz sevgi yürekli ışıltıları erol hocam iyi ki varsınız edebi şans..:) sevgim saygımla hep selamlar...
çok uzun bu şiir! hiç olmamış! çok sıkıldık okurken! yani yazıyorsun tamamda kardeşim insan okuyanıda düşünmez mi? düşünmüyor muş demekki! uzun şiir seven var sevmeyen var kafiye uyak tamam yerli yerinde heceleri tam saymadım ama hecede tam kıvamında da fazla hecelemiş usta! ne bu yaa yazabiliyorsun diye hava atar gibi!
fukarının biri ölmüş hiç ömründe yeni kıyafet giymemiş ilk defa kefen giymiş neyse gömmüşler sorgu sual melekleri gelmiş soruyor bu ikide bir cıcığıma bak cıcığıma bak
gibi... tamam güzel yazıyorsun bizde sana hayranız ustamızsın da! çok olmamış mı
:)
ekmek mushaf çarpsın ki şaka...
ÇOK BEĞENDİM üç kez okudum şiiri yazanı ve yazdığı yeri bilmek ayrı bir değerli kılıyor elbette satırları güzel gönül, haklı gururlu güzel duygular çok yakışmış sana çok özlenilmiştiniz ziyadesiyle onurlandık ve gurulandık sizi okumaktan Erol hocam Rabbim iki dünya saadeti nasip etsin size ve sevdiklerinize... saygım sonsuz
Konur hocam, sizden şiir okumakta ayrı bir keyif gerçekten... çok başarılı şiirler okuyorum sürekli sayfanızdan. bu şiirinizde diğer şiirleriniz gibi harikaydı. akıp giden, tertemiz bir çalışma okudum sayfanızda. yani; fevkaladenin fevkindeydi... yürekten tebrik ediyor ve kutluyorum sizi. saygımla.
Batan dikenlerin damalyan kaninda can buldu gül
ve harinda uyandi güne nar....
.
Tebrikler